Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Procedury reklamacyjne mogą być rozpatrywane z tytułu rękojmi lub gwarancji:

RĘKOJMI

Rękojmię można uznać w przypadku wystąpienia wady towaru. 

W sytuacji wystąpienia wady fizycznej lub prawnej, konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać:

- wymiany towaru na nowy;

- naprawy towaru;

- obniżenia ceny;

- odstąpienia od umowy (o ile wada jest istotna).

Sprzedawca odpowiada za sprzedane produkty przez 2 lata od daty zakupu przez Konsumenta.

Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców.

GWARANCJA

Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem składanym przez gwaranta dotyczące jakości towaru. Gwarantem może być producent, importer, dystrybutor lub sprzedawca. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.

Zakres odpowiedzialności gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym i może obejmować zwrot zapłaconej kwoty, wymianę bądź naprawę rzeczy lub zapewnienie innych usług. Należy pamiętać o tym, że gwarant samodzielnie i dobrowolnie określa swoje obowiązki. 

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub listowny. W reklamacji należy wskazać produkt, który podlega reklamacji oraz szczegółowo opisać problem związany z produktem. Poinformujemy o wyniku reklamacji w terminie 30 lub 14 dni (w przypadku reklamacji wynikających z rękojmi). 

telefon : 797 099 693

mail : [email protected]

adres korespondencyjny : ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław 

Witryna stworzona na platformie